RSS

دیدگاه مدیران

24 مهٔ

چندی پیش تصمیم گرفتم به مرور و به صورت دپارتمان-به-دپارتمان، کاربرای شبکه رو مجبور به تغییر کلمه عبور کنم (user must change password at next logon). خب، برای اینکه اگه در اولین مرحله کار مشکلی پیش اومد، راحتتر حل بشه و دردسرهای احتمالی ناشی از عدم آشنایی کاربر کمتر بشه، تصمیم گرفتم اولین دپارتمان، دپارتمان IT باشه. این کار رو بدون اعلام انجام دادم، چون پیامهایی که ویندوز به کاربر نشون میده کاملا مشخصه و اینجا هم همه کلی ادعا دارن.

اما جالب اینه که در اولین روز اجرا، اولین کسی که از من خواست رمز عبور قبلی خودش رو داشته باشه و به کار من با گوشه و کنایه اعتراض کرد، کسی نبود جز قائم مقام مدیر فناوری اطلاعات که خودش هم از قضا دانشجوی MITM هستش.

به نظر شما، وقتی اجرای چنین خط مشی ساده ای تو یه سازمان کوچک که نه، در یک واحد تخصصی از یک سازمان کوچک مورد اعتراض کسی واقع می شه که باید تماما حامی اون باشه، از بقیه چه انتظاری می شه داشت؟ ضمنا، میشه امیدی به پیشرفت و بهبود سازمان داشت؟

 
۱ دیدگاه

نوشته شده توسط در 2011/05/24 در مدیریت

 

1 پاسخ به “دیدگاه مدیران

  1. پرهام

    2011/05/24 at 9:57 ق.ظ.

    🙂

     

بیان دیدگاه