RSS

اولین نوشته

23 مهٔ

سلام
مدتها بود که بر سر راه انداختن یه وبلاگ با خودم کلنجار می رفتم. بالاخره تصمیم گرفتم یه وبلاگ بسازم.
تلاشم اینه که بتونم مطالبی فنی در حیطه کامپیوتر- شبکه های کامپیوتری- لینوکس- فناوری اطلاعات و مدیریت تو وبلاگم قرار بدم.
امیدوارم که بتونم مطالب مفیدی رو وبلاگ بذارم که به درد بازیدکننده ها بخوره.

یه موضوع دیگه هم که علاقمند هستم راجع بهش تو وبلاگم بنویسم، بحث مهاجرته. اگه خدا بخواد و مشکلی پیش نیاد، من و خانواده ام چند ماه دیگه به نیوزیلند مهاجرت می کنیم. فکر کردم شاید بد نباشه تجربایت، اطلاعات، نگرانی ها و خاطرات خودم و همسرم رو اینجا با دوستان دیگه به اشتراک بذارم. اینجوری هم از هیجان و استرس خودمون کاسته می شه و هم ممکنه بتونیم به بقیه اطلاعات مفید و چاره سازی بدیم که بعضا پیدا کردنش به زبان فارسی سخته (البته خودم شدیدا طرفدار یادگیری زبان انگلیسی هستم). ولی بالاخره بعضی وقتا خوندن یه مطلب به زبان مادری می تونه خیلی موثرتر و راهگشاتر باشه.

 
بیان دیدگاه

نوشته شده توسط در 2011/05/23 در متفرقه

 

بیان دیدگاه